В даний час, коли умовою економічного розвитку підприємств є їх активна діяльність на ринку, життєво важливими стають знання кінцевого споживача, вміння фірм гнучко реагувати на всі його вимоги. Інакше не може бути забезпечено продаж товару, підвищено прибутковість підприємства. Вкрай необхідно вивчати можливості та ефективність різних форм і методів продажу товарів, виконувати роботу з формування запитів населення, підвищення престижу торгової фірми. Підвищення престижу торгової фірми зазвичай асоціюється з маркетингом. У процесі маркетингу розробляється та виробляється набір товарів та послуг, що забезпечує певний рівень життя суспільства. Тому важливим моментом для правильної організації маркетингової діяльності управління маркетингом. Інтерес до маркетингової діяльності і, відповідно, зацікавленість у найефективнішому управлінні підприємством, міжнародної сфери і некомерційної сфері того, як саме маркетинг сприяє їх успішному виступу над ринком.